Voor Global Vision Communications maak ik onder andere het Engelstalige in New York verschijnende Global Vision Magazine.
Global Vision Communications is een PR Bureau dat vanuit Landsmeer en New York City behalve voor het eigen magazine ook veel actief is voor Forbes International, het welbekende Amerikaanse zakenblad.
Voor Forbes magazine heb ik in het verleden de opzet en invulling van een aantal speciale logo’s en advertertorial secties, bijvoorbeeld Africa Renaissance en Emerging Markets ontworpen en opgemaakt. Evenals een eerste design opzet voor de vormgeving van een Forbes magazine franchise in het Portugees voor de Portugese en de Portugees-Afrikaanse markt. Uiteindelijk werd daar om voor de hand liggende redenen de voorkeur gegeven aan een Portugees sprekende partij in Portugal.
Global Vision magazine verschijnt tegenwoordig onregelmatig. De content, tekst en het merendeel van de fotografie, wordt verzorgd door de Lawlor Mediagroup in New York. Het magazine gaat daardoor voor een groot deel over merken, evenementen en lokale beroemdheden welke vertegenwoordigd worden door de Lawlor Mediagroup.
Vooor Global Vision magazine heeft BADD dus de huisstijl en de complete vormgeving en lay-out ontwikkeld.